قوانین و مقررات ما

انتخاب كاور مناسب مبلمان شما

از آنجایی كه صنعت توليد مبلمان روز به روز متنوع تر ميشود،

انتخاب كاورمبل مناسب نيازمند دريافت مشاوره و راهنمايي از كارشناس مجرب مي‌باشد.
براي اين امر قبل از خريد از طریق چت آنلاین و يا چت واتساپ عكس و تعداد دقيق مبلمان (تعداد تك نفره،دو نفره،سه نفره و…) را ارسال فرماييد تا كارشناسان ما با توجه به شكل و فرم مبلمان شما بهترين مدل كاورمبل را به شما معرفي كنند.

سايز بندي كاورهاي توليد شهركاور

كاورهاي مبلمان بسته به مدل مبل،قالب هاي آماده دارند و فقط از نظر سايز متفاوت هستند، كه در زمان ثبت سفارش بايد طبق راهنما، مبلمان خود را با متر اندازه گيري كنيد و سايز مناسب مبلمان خود را انتخاب كنيد.

توجه فرمایید كه سايز كاور متناسب با سايز مبلمان شما به صورت سفارشي دوخت ميشود، بنابراين مختص مبلمان شما خواهد بود و به هيچ عنوان امكان كنسلي و مرجوعي و یا تعويض رنگ وجود ندارد.
در صورتي كه بعد از دریافت کاور، با تاييد كارشناسان مربوطه مشخص شود كه سايز انتخابي كاور ها متناسب با سايز مبلمان شما نباشد، امكان تعويض سايز براي مشتريان عزيز در نظر گرفته شده اما توجه فرماييد با تعويض سايز كاور،سايز تمامي قسمتهاي كاور تغيير خواهد كرد.
بنابراين فقط در صورتي كه تمامی قسمت هاي كاور بزرگ يا كوچيك باشند تعويض سايز ميتواند يه فيت شدن بهتر كاور منجر شود. در صورتي كه فقط قسمتي از كاور بزرگ يا كوچه باشد،بايد شخصا يا با مراجعه به خياط اصلاح شود.

«در خصوص سايز كاورمبل های ترك حتما توضيحات مربوط به اين نوع كاور ها را در پوشه مربوطه مطالعه فرمایید.»

كيفيت كاورها

كاور هاي شهركاور از نظر جنس، كيفيت و قیمت متفاوت هستند تا سلايق و نيازهاي بيشتري را پوشش دهند و توضيحات مربوط به هر مدل كاور در پوشه مربوطه به صورت کامل ذکر شده و از آنجایی که به هیچ عنوان امکان کنسلی و مرجوعی وجود ندارد،حتما قبل از ثبت سفارش توضیحات را مطالعه فرماييد تا كاورمبلی كه براي شما كاربرد دارد را انتخاب كنيد.

فیکس شدن کاورها

فیت شدن کاور ها ۵۰ درصد بستگی به فرم و شکل مبلمان دارد،به صورتی که هرچقدر مبلمان مکعبی و ساده تر و استاندارد باشند،کاورمبل بهتر روی مبل فیت می‌شود و در صورتی که مبلمان گودی و فرو‌ رفتگی و غیر استاندارد داشته باشند، کاورمبل کمتر فیت می‌شود و فقط به عنوان محافظ و مراقب مبل قابل استفاده می‌باشد و جنبه دکوراتیو نخواهد داشت و راه حلی برای این موضوع وجود ندارد.
۵۰ درصد باقی بستگی به انتخاب درست سایز کاور و نحوه نصب کاور دارد.
در صورتی که سایز تمامی قسمتهای کاور کوچیک یا بزرگ باشد امکان تعویض سایز وجود دارد اما اگر فقط قسمتی از کاور بزرگ یا کوچیک باشد باید شخصا یا با مراجعه به خیاط اصلاح شود.(در صورتی که مبلمان تهران باشند امکان اندازه گیری توسط نیروی شهرکاور با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب در محل برای مشتریان وجود دارد.)
اگر نحوه نصب کاور مشکل داشته باشد، در صورتی که مبلمان تهران باشند،امکان نصب در محل توسط نصاب حرفه ای شهرکاور برای مشتریان در نظر گرفته شده است. (با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب )
و در صورتی که مبلمان تهران نباشند، فیلم آموزشی نصب کاور انتخاب شده ارسال می‌شود تا طبق فیلم کاور توسط خود مشتری نصب شود.

نفوذ پذيري كاورها

از آنجایی كه پارچه هاي کاورمبل به صورت ذاتي ضد اب نيستند و با اسپري نانو ضدآب ميشوند و به مرور با شست و شو مواد نانو از بين ميرود و از عمر مفيد پارچه كم میکند،هيچ كدوم از كاور ها ضدآب و نانو نیستند و به هيچ عنوان مورد تاييد شهر كاور نمیباشند.
اما براي مشترياني كه نيازمند كاور مقاوم در برابر نفوذ مایعات به مبل هستند، كاورهاي سه لايه دكوراتيو و ترك سوپر برجسته موجود شده اند كه به دليل ضخامت خيلي بالايي كه نسبت به ساير كاور ها دارند، به صورت ذاتي در برابر نفوذ مایعات مقاوم هستند و زمان كافي براي جمع آوری مايعات داريد تا به مدل نفوذ نكند.

زمان تحویل سفارش

زمان تحویل هر مدل کاور بسته به فرایند تولید متفاوت بوده و در پوشه های مربوطه ذکر شده است. با توجه به حجم بالای سفارشات از مشتریان عزیز خواهشمندیم، سفارش خود را از قسمت پروفایل پیگیری کنند و حتما قبل از سفارش در سایت ثبت نام و حساب کاربری ایجاد کنید.

 آیا عکس مبلمان خود را از طریق چت آنلاین یا چت واتساپ فرستاده‌اید؟

question