عمومی

بهترین کاور مبلمان منزل را با ایده های منحصر به فرد تجربه کنید

برای تغییر ظاهر مجبور نیستید یک مبلمان کاملاً جدید بخرید، تنها چیزی که نیاز دارید یک کاور مبلمان منزل جادویی است. آن‌ها ظاهر اتاق نشیمن شما را جذاب، دلپذیر و کاملا جدید می‌کنند.

کاور مبلمان منزل در واقع مناسب برای محافظت از مبل‌های شما در برابر لکه ها، موهای حیوانات خانگی، سایش، پارگی و نیز برای بیشتر شدن طول عمر مبلمان است.

چه از منظر محافظت از مبل باشد و چه از منظر تغییر سبک خانه شما، کاور مبلمان می‌تواند نیاز شما را برآورده کند.

تنوع رنگ مبل

تنوع رنگ مبل

نوع انتخاب کاور مبلمان می‌تواند به موارد زیر بستگی داشته باشد:

  •  مدل پشتی (پشتی بلند، پشتی گرد و پشتی صاف)
  •  نوع دسته (تکیه‌گاه‌های مربع، گرد یا گوه‌ای شکل)
  •  چارچوب مبلمان (L شکل، u شکل، و غیره)
  •  جنس روکش اصلی مبلمان (چرم، پارچه طبیعی، پارچه مصنوعی)
  •  ابعاد و اندازه (بزرگ، متوسط، کوچک)
  •  نوع و سبک دکوراسیون خانه (مدرن، کلاسیک، انتزاعی)

تصمیم گیری در مورد انتخاب کاور مبلمان منزل آسان نیست. شاید انتخاب طرح و جنس مناسب پیچیده‌ترین تصمیم در هنگام خرید باشد.

با طیف گسترده‌ای از رنگ ها، پارچه‌ها و کیفیت‌هایی که در بازار وجود دارد، کار دشواری شده است. علاوه بر این، ما باید با توجه به سلیقه خودمان و نیز با توجه به نیازهای خانواده کاور مبلمان منزل را انتخاب کنیم تا دچار اشتباه نشویم و بعد از چند ماه متوجه شویم که روکش انتخاب شده به اندازه کافی راحت و کاربردی نیست.

کاور مبل

کاور مبل

قبل از خرید و انتخاب کاور مبلمان منزل، بسته به نحوه استفاده از آن‌ها، باید موادی را در نظر بگیرید که به برخی از آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم.

کاور مبلمان منزل ما از چه پارچه‌ای باید باشد؟

کاور‌ها یک سرمایه‌گذاری خوب برای آینده و مناسب‌ترین گزنه برای حفاظت از مبلمان ما هستند. آن‌ها با پوشاندن روکش اصلی مبلمان، مقابل ساییدگی و پارگی می‌ایستند و جان تازه‌ای به آن‌ها ببخشند.

قبل از خرید کاور مبلمان منزل، باید بسته به نحوه استفاده از آن، متریالی که کاور با آن ساخته می‌شود را در نظر بگیرید:

۱. پنبه:

کاور مبل

کاور مبل

بهترین موادی است که می‌توان با آن کاور مبلمان منزل تولید کرد. پارچه‌ای سبک، مقاوم، طبیعی و قابل شستشو در ماشین‌های لباسشویی است.

کاور‌های پنبه‌ای معمولاً در لمس نرم هستند و استایلی کژوال به اتاق نشیمن می‌دهند و ماندگاری طولانی دارند.

آن‌ها بسیار ظریف و زیبا و منحصر به فرد هستند. آن‌ها تمایل به چین و چروک شدن دارند، بنابراین قبل از قرار دادن آن‌ها باید آن‌ها را اتو کنید.

۲. پارچه جناغی:

معمولاً از مواد مختلفی ساخته می‌شود که نوع متداول آن از مخلوط پنبه و پلی استر تولید می‌شود. آن‌ها بسیار سبک هستند اما ماندگاری طولانی دارند.

در برابر لکه‌ها کاملا مقاوم بوده و به همین دلیل پارچه‌ای مناسب برای کاور مبلمان منزل هستند. در مواقعی که حیوانات خانگی و بچه‌های کوچک در خانه دارید آن‌ها می‌توانند ایده آل باشند.

۳. جیر:

کاور مبلمان منزل را معمولاً در اکثر موارد از جیر مصنوعی تولید می‌کنند. معمولاً از ترکیب انواع پلی استر ساخته می‌شود.

کاور‌های جیر در برابر لکه‌ها و مایعات مقاوم هستند، بنابراین اتاق نشیمن شما به لطف آن‌ها زیباتر، جذاب‌تر دیده می‌شوند.

۴. پلی استر و اسپندکس:

انواع کاور مبل

انواع کاور مبل

این ماده اغلب برای کاور‌های کششی استفاده می‌شود زیرا ترکیبی از پلی استر و اسپاندکس است. این نوع کاور مبلمان منزل به خوبی از لوازم شما محافظت

می‌کند، به راحتی تمیز می‌شود و رنگ‌های آن‌ها به برای مدت طولانی دوام می‌آورند.

این کاور مبلمان، دارای فوم‌های ضد لغزش برای قرار دادن در کنار کوسن‌ها است که می‌تواند روکش را در جای خود نگه دارد.

۵. ترکیب پلی استر پنبه:

این نوع کاور مبلمان منزل مزایای هر دو پارچه ماده را فراهم می‌کند. پلی استر یک ماده مصنوعی بسیار بادوام است که از چین و چروک محافظت می‌کند و

شکل کلی خود را همواره را حفظ می‌کند، در حالی که پنبه وزن سبک و تنفس را برای مبلمان شما فراهم می‌کند.

کاور مبلمان منزل، ساخته شده با این پارچه بسیار آسان تمیز می‌شود، ماندگاری طولانی دارد و به اندازه پنبه ۱۰۰٪ چروک و چروک نمی‌شود.

۶. پارچه طبیعی:

کاور مبل آبی

کاور مبل آبی

پارچه طبیعی علاوه بر حفظ خواص الیاف تشکیل دهنده آن مانند لمس، تازگی، قابلیت تنفس و سایر ویژگی‌های حرارتی، مقاومت زیادی نیز دارد.
آن‌ها همچنین دوستان خوب محیط زیست هستند. در واقع زیست تخریب‌پذیر و ۱۰۰٪ تجدیدپذیر هستند. با این حال، برای بهینه‌سازی برخی از ویژگی‌های آن، مانند مقاومت، اغلب مقادیر کمی از الیاف مصنوعی را در ترکیب آن‌ها خواهید دید.

بهترین کاور مبلمان منزل را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

در شهر کاور خواهید توانست با قیمت‌های استثنایی و بهترین کاور مبلمان منزل را با ایده‌های منحصر به فرد تجربه کنید.

کاور مبلمان ‌های ما می‌تواند کشسان باشد تا با شکل مبلمان شما مطابقت داشته باشد. آن‌ها می‌توانند برای برای ایجاد ظرافت با رنگ دکوراسیون خانه شما نیز مطابقت داشته باشند.

تنها با انتخاب خوب کاور مبلمان منزل است که می‌توان محیط خانه خود را به شدت تغییر داد. کاور مبلمان را می‌توانید در رنگ‌ها و ترکیب‌های متنوعی برای محافظت از مبلمان خود بدون از دست دادن طراحی آن‌ها تهیه کنید.

اگر مجموعه‌ای از مبلمان فضای باز برای تابستان و بهار دارید، نگران این موضوع نیز نباشید. در شهر کاور می‌توانید مجموعه کاملی از کاور‌ها را برای مبلمان فضای باز نیز خریداری کنید.

در کل کاور مبلمان منزل شهر کاور را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می‌کنیم. کاور مبلمان این مجموعه به شکل های، انتزاعی مدرن، کلاسیک با الگوی جدید و بدون لغزش با روکش بالشی طراحی و تولید می‌شوند.

ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد کاور مبلمان منزل

خلاصه باید گفت در شهر کاور خواهید توانست زیباترین و مقاوم‌ترین کاور مبلمان منزل را تهیه کنید. این گونه از کاورها ویژگی‌های زیر را خواهند داشت:

الگوهای مد روز با رنگ‌های پر جنب و جوش:

طرح‌های انتزاعی مدرن ارائه شده در این مجموعه با الگوهای مد روز و با رنگ‌های پر جنب و جوش کاملاً همخوانی دارند.

این نوع کاور مبلمان منزل می‌تواند فضای دکوراسیون متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با استفاده از آن‌ها دکوراسیون منزل شما ظاهری کلاسیک و مجلل پیدا می‌کند.

محافظت کامل:

کاور مبل ال

کاور مبل الs

کاور‌های یونیورسال برای مبل شما محافظت ۳۶۰ درجه‌ای را فراهم می‌کند تا از لکه‌های روزانه، پارگی‌های تصادفی و خراش یا گاز گرفتن حیوانات خانگی جلوگیری کند.

همچنین می‌تواند مبل قدیمی شما را به یک مرکز خیره کننده در اتاق نشیمن تبدیل کند. کاور مبلمان منزل، بهترین گزینه برای خانه‌های دارای کودکان و حیوانات خانگی برای محافظت از مبل شما بدون صرف هزینه و تلاش زیاد.

نصب و مراقبت آسان کاور مبلمان منزل:

نصب آسان توسط یک نفر، می‌توانید در کمترین زمان نصب را به پایان برسانید. همچنین به راحتی و بدون زحمت می‌توانید آن‌ها را جمع آوری و نگهداری کنید.

شستشو آن‌ها نیز راحت است و در دمای ۳۰ سانتی گراد می‌توانید به خوبی کاور مبلمان منزل را شستشو و اتوکشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *