عمومی

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون چیست؟

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون چیست؟

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون دغدغه بسیاری از خانم های خانه است. ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه همیشه اتفاق خوبی بوده است. اما با توجه به وضعیت اقتصادی این روزهای کشور ما این امر به سهولت محقق نخواهد شد. یک تغییر اساسی در خانه با صرف هزینه های زیادی همراه خواهد شد که از عهده اغلب خانواده ها خارج است. به همین دلیل هم پیدا کردن راه هایی ارزان و کم هزینه برای ایجاد تغییر دکوراسیون در خانه می تواند بسیار راهگشا باشد. در ادامه راه هایی برای این کار پیشنهاد شده است که می توانند جایگزین راه های هزینه بر باشند.

چطوری با کمترین هزینه و در کمترین زمان دکوراسیون منزلم را تغییر بدهم؟

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون در خانه ها در این بخش گفته شده است. برای ایجاد تغییر اساسی در قسمت پذیرایی خانه می توان از مبلمان شروع کرد. مبلمان بیشترین فضا را در پذیرایی اشغال می کنند و بیشتر از بقیه وسایل در دید هستند. در واقع، مبلمان را می توان نقطه کانونی دکوراسیون منزل در نظر گرفت. برای تغییر مبلمان خانه می توان از سه روش استفاده کرد.

راه حل اول، تغییر کامل مبلمان است. یعنی مبلمان قدیمی را با یک دست مبلمان جدید عوض کنید. البته از آنجا که این کار بسیار زیادی هزینه زیادی خواهد داشت، ممکن است به سادگی قابل انجام نباشد. به خصوص که مبلمان استفاده شده و کهنه قیمت چندانی ندارند و باید یک هزینه اساسی برای این کار در نظر گرفته شود. علاوه بر هزینه به زمان هم نیاز دارد. در این بازار پر هیاهو انتخاب یک مبلمان با کیفیت علاوه بر پول به وقت و انرژی نیز نیاز دارد. به طور حتم این راه حل ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون نیست.

برای خرید کاور مبل استیل و سلطنتی در رنگ ها و طرح های متنوع کلیک کنید.

راه حل دوم، عوض کردن رویه مبل ها است. رویه کوبی جدید می تواند شکل و شمایل مبل ها را به طور کامل تغییر دهد. تغییر رویه کوبی مبلمان هم منوط به این است که یک فرد متخصص پیدا کنید که این کار را برایتان انجام دهد. پیدا کردن پارچه با کیفیت برای این کار نیز کار ساده ای به نظر نمی رسد. به این ترتیب، این گزینه هم حذف خواهد شد.

اما راه حل سوم که خیلی هوشمندانه تر، اقتصادی تر و به صرفه تر است، تغییر کاورهای مبل است. گرفتن یک دست کاور برای مبلمان پیشنهادی بی نظیر است. یعنی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه و ایجاد تغییر در مبلمان، به سراغ خرید کاورمبل بروید.

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون منزل

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید کاور مبل و هرآنچه باید قبل از خرید به آن توجه کنید!

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون منزل

حالا متوجه شدید که ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون منزل تهیه یک دست کاور مبل است. می توانید از کاورمبل های صنایع دکوراتیو استفاد کنید که این کاورها تمام مبل را به طور کامل نمی پوشانند و رنگ اصلی مبل از زیر آن پیدا می ماند. ولی اگر بخواهید رنگ کل مبلمان یک دست تغییر کند، بهتر است از کاورهای جذبی استفاده کنید. این کاورمبل ها به سه شکل کاورمبل کشی استرچ، کاورمبل مخمل سه بعدی و کاورمبل های ترک وارداتی در بازار موجود هستند و همگی به طور کامل مبل را می پوشانند و فرم مبل را به خود می گیرند.

در واقع، این کاورها به شکلی اند که خیلی مشخص نمی شود که روی مبل کاور کشیده شده است و اگر کسی تا زمانی که خودتان نگویید متوجه این موضوع نمی شود و به نظر می رسد که کل مبلمان را عوض کرده اید.

از آنجا که ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون تهیه کاورمبل است، باید به انواع آنها هم دقت شود و به طور کامل انواع موجود در بازار را شناخت. این کاورها خودشان در چند نوع هستند. اگر فقط بخواهید رنگ مبل عوض شود، می توانید از کاورهای جذبی استرچ استفاده کنید که به دلیل داشتن تنوع رنگ بندی بالا می توان رنگ مورد نظر خود را در میان آنها یافت. به عنوان مثال، رنگ آبی در سه طیف متفاوت وجود دارد و رنگ های قهوه ای و کرمی نیز دارای تنوع هستند. همین ویژگی دست مصرف کننده را برای انتخاب رنگ دلخواه باز گذاشته است.

اگر پارچه روکش مبلمان ساده است و می خواهید هم رنگ آن عوض شود و هم جنس آن تغییر پیدا کند، کاورمبل های مخمل سه بعدی گزینه های بسیار مناسبی خواهند بود. جنس پارچه این کاورهای مبل ابر و بادی است و انتخاب آنها علاوه بر رنگ در بافت پارچه مبل نیز مؤثر خواهد بود.

تهیه کاورمبل های ترک وارداتی نیز ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون است. به دلیل این که هم رنگ های متنوعی دارند و هم بافت پارچه این مبل ها متفاوت است. بافت این پارچه ها با شکل های مربعی، برجسته، مارپیچ و شکل های متنوع و زیبای دیگری هستند. تنوع کاورهای مبل آن قدر زیاد است که به طور حتم هر خانم خانه ای با هر سلیقه ای می تواند مدل و رنگ مورد نظرش را در میان آنها بیابد.

ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون

مزیت ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون

استفاده از ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون دارای مزایای دیگری هم هست. یعنی علاوه بر این که از نظر اقتصادی به صرفه است، مزایای دیگری را نیز به دنبال دارد. با توجه به بسیار گران بودن مبلمان، به جای این که به طور یک جا پولی را صرف این کار بکنید، می توانید تنها بخش کوچکی از آن را صرف تهیه کاورمبل کنید و از بقیه آن برای ایجاد تغییرات دیگر بهره مند شوید.

تهیه این کاورمبل ها نسبت یه تغییر کل مبلمان با هزینه کمتری امکان پذیر است. به این ترتیب، می توان با هزینه باقی مانده ای که برای خرید مبلمان در نظر گرفته بودید، در قسمت های دیگر پذیرایی تغییرات ایجاد کنید. می توان دست روی تابلوهای دکوراتیو گذاشت و آنها را عوض کرد. حتی تغییر در رنگ دیوارها نیز با کمی هزینه می تواند تغییری چشم گیری در خانه به وجود آورد. حتی می توان تغییراتی را در کفپوش های خانه، پرده ها و بخش های دیگر خانه ایجاد کرد. همه این ها را می توان از مزایای استفاده از ارزان ترین روش برای تغییر دکوراسیون به شمار آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *