عمومی

بهترین نوع کاور مبل کشی را بشناسید!

بهترین نوع کاور مبل کشی

بهترین نوع کاور مبل کشی

کاور مبل کشی سبک جدیدی از کاور مبل پارچه ای است و تفاوت چندانی با کاور مبل پارچه ای ندارد. در حقیقت مدلی از کاور مبل پارچه ای است که داخل بافت پارچه آن کش به کار رفته است و دارای خاصیت کشسانی بالایی است. چون این مدل کاور مبل کشی است شکل و فرم مبلمان را به خوبی به خود می گیرد و قالب کلی مبل از روی کاور نمایان است.

این مدل کاور مبل دارای ضخامت های مختلف است اما هرچه ضخامت پارچه بیشتر باشد خاصیت کشسانی آن کمتر است و شکل مبل را کمتر به خود می گیرد. بنابراین برای این که فرم مبل به خوبی از روی کاور درآید بهتر است کاوری که استفاده می شود از پارچه نازک تری باشد و ضخامت بالایی نداشته باشد تا کشسانی بیشتری داشته باشد اما ضخامت کم نباید از عمر و دوام کاور مبل کشی کم کند.

بهترین نوع کاور مبل کشی کدام است؟

بهترین کاور مبل کشی، کاور استرچ است که علیرغم ضخامت کمی که دارد مقاومت و دوام بالایی در برابر شستشو و استفاده روزانه دارد. از آنجا که ضخامت این کاور نسبت به کاورهای دیگر کمتر است این کاور خیلی سبک است و خیلی راحت می توان آن را شست. سریع خشک کرد و دوباره آن را روی مبلمان کشید. از این رو مبلمان زمان زیادی بدون کاور باقی نخواهند ماند. از این رو اگر دنبال کاوری هستید که به صورت روزانه از آن استفاده کنید، مدام آن را بشویید و کاور به راحتی خراب نشود کاورهای استرچ گزینه خوبی هستند.

یک ویژگی خیلی خوب دیگر کاور مبل استرچ که بهترین کاور مبل کشی است این است که هزینه خیلی کمی در مقایسه با دیگر انواع کاور مبلمان دارد. همچنین دارای تنوع رنگ بندی خیلی بالایی هستند به این صورت که می توان با کمترین هزینه به جای تعویض یا خرید مبل جدید یک دست کاور استرچ برای آن تهیه کرد تا رنگ و ظاهر مبل شما را تغییر دهد.

حتی اگر مبلمان قدیمی باشند نیز این کاورها وقتی روی آن  ها کشیده می شوند چون فرم مبل را به خود می گیرند مبلمان را نو می کنند و می توان اگر نمی خواهید رنگ مبل تان تغییر کند هم رنگ مبل خود یا نزدیک به رنگ مبل خود را انتخاب نمایید که دکوراسیون منزل تان به هم نخورد.

مقاله پیشنهادی: بررسی تفاوت کاور مبل ژله ای و پارچه ای به طور کامل

نکات مهم کاور مبل کشی

کاور مبل کشی برای انواع مبلمان اعم از راحتی، استیل، ال، کلاسیک، سلطنتی، تشک دوبل، تشک تخت، تختخوابشو و ماساژوری قابل استفاده می باشد. اما به طور کلی می توان گفت این نوع کاور بیشتر برای مبلمان راحتی و کاناپه ای که صاف و مسطح هستند گزینه مناسبی می باشد. در این مبلمان کاور به طور کامل روی مبلمان فیکس می شود. در دیگر انواع مبلمان که دارای ناکافی و اختلاف سطح پراکنده در اطراف بدنه هستند باعث می شود از لحاظ ظاهری به خوبی مبلمان راحتی به نظر نرسند. در اطراف بدنه افتادگی سطحی ایجاد خواهد شد که کاملا طبیعی است.

کاور مبل کشی کاملا ضد حساسیت است و با استفاده از الیاف خارجی وارداتی از کشور ترکیه تولید می شوند. وجود الیاف کشسانی در این کاور باعث شده است تا از انعطاف پذیری نسبتا بالایی برخوردار باشد و قابلیت کشش پارچه و باز شدن الیاف از هر دو طرف باعث شده است تا این مدل کاور برای انواع مبلمان گزینه مناسبی محسوب شود.

 

برای خرید کاور مبل راحتی در انواع طرح ها و رنگ ها کلیک کنید.

 

کاور کشی به منظور تنظیم و فیکس شدن پس از کشیده شدن روی مبلمان باید وارد درزها شوند و شکل و فرم مبل را به خود گرفته و از حرکت و خارج شدن آن از میان کاور جلوگیری به عمل می آید. این عملیات برای مبلمان دارای تشک و پشتی ثابت خوب عمل کرده و به خوبی فیکس می شوند.

راهنمای خرید کاور مبل کشی

روکش مورد استفاده در تولید کاور مبل کشی از جنس پلی استر کشی می باشد که برای انواع مبلمان تولید شده اند. برخی از انواع این روکش ها مثل روکش های قدیمی  ضخامت زیادی ندارند و کاملا نرم و لطیف هستند. این نوع کاور مبل کاملا ضد آب و ضد لک هستند به نحوی که آب، چای و قهوه به مبلمان شما نفوذ نخواهند کرد ودر اثر لک هایی مثل لک شکلات به راحتی با شستشو از بين مي روند.

کاور مبل کشی اغلب به صورت فری سایز تولید می شود و در سایزهای ۱،۲،۳ و ۴ نفره قابل سفارش هستند. قبل از این که سفارش خود را ثبت نمایید بهتر است با استفاده از چارت سایز تعداد و اندازه مبلمان خود را مشخص نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که هنگان سفارش کاور مبل کشی سفارش کوسن به صورت جداگانه محاسبه می شود.
کاور مبل کشی را می توان به راحتی در ماشین لباسشویی شست‌.
همواره توصیه می شود قبل از ثبت سفارش ه  اندازه و مدل مبل خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *