عمومی

چرا باید از کاور مبل استفاده کنم؟

چرا باید از کاور مبل استفاده کنم؟

علت استفاده از کاور مبل

به پارچه ای که به طور ویژه و به منظور محافظت از مبل، کاناپه و صندلی تولید می شود کاور مبل، روکش مبل و یا رومبلی گفته می شود. روکش مبل به طور کامل روی مبلمان را خواهد پوشاند و از خرابی، آسیب دیدگی و کثیفی مبل جلوگیری به عمل می آورد. رومبلی دارای جنس های متنوع همچون مخمل، پلاستیکی و ژلاتینی می باشد. هر زمان که بخواهید می توانید روکش مبل را برداشته و یا آن را تعویض نمایید.

چرا باید از کاور مبل استفاده کنم؟

تمامی افرادی که در منزل خود مبل دارند باید از کاور مبل استفاده کنند. تفاوتی ندارد که مبلمان آن ها نو و یا قدیمی باشد. اگر مبلمان شما قدیمی باشد برای مراقبت از مبلمان باید از کاور مبل استفاده کنند. در صورتی که مبلمان شما قدیمی باشد نیز برای نو کردن مبلمان و برای بهتر کردن وضعیت مبلمان باید از کاور مبل استفاده شود.

این تصور که چون مبلمان ما نو هستند باید نهایت استفاده را از آن ها برد کاملا باور غلطی است چون مبلمان تا زمانی تمیز و نو باقی می مانند. با گذشت زمان رنگ مبلمان تغییر می کند، کدر می شود، پارچه مبلمان خراب می شود و هزینه زیادی باید بعدا برای شستشوی مبل، رویه کوبی مبل و تعویض پارچه مبل باید انجام گیرد.

اگر در ابتدا مبلمان خود را با استفاده از کاور مخصوص بپوشانیم مبلمان همیشه نو باقی می مانند. هر زمان که بخواهید می توانید کاور را جمع کنید چون خیال شما راحت خواهد بود که مبلمان شما همیشه تمیز هستند. در صورتی که فرزند کوچک دارید و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنید یا منزل شما پر رفت و آمد است و یا به صورت مداوم از مبلمان استفاده می کنید و یا از رنگ مبلمان خود خسته شده اید و خواستار تغییر رنگ در دکوراسیون منزل و مبلمان خود هستید باید در اولین فرصت اقدام به تهیه یک کاور مبل مناسب با مبلمان خود نمایید.

ارزان بودن از مهم‌ترین دلیل خرید کاور مبل

در صورتی که قصد تعویض مبلمان خود را دارید چون تصور می کنید قدیمی شده اند اما بودجه کافی را برای انجام این کار ندارید بهتر است اقدامات لازم را برای خرید رومبلی زیبا انجام دهید. در این صورت کاور مبل ارزان قیمت دقیقا همان چیزی است که نیاز شما را رفع خواهد کرد.

همانطور که اطلاع دارید هزینه تمیز کردن مبلمان هنگام کثیف شدن و یا عوض کردن روکش مبلمان زمانی که با مشکلی مواجه می شوید بسیار بیشتر از هزینه تعویض کاور مبل خواهد بود. قیمت کاور مبل این اجازه را به کاربر خواهد داد تا هر چند وقت به منظور ایجاد تنوع در شکل مبل کامل آن را تعویض کنید. تعویض روکش مبل نسبت به تعویض مبلمان یا روکش آن از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

تنوع رومبلی در بازار

فرقی ندارد که به دنبال کاور مبل راحتی، سلطنتی، کاناپه یا صندلی و میز ناهارخوری باشید در هر صورت می توان سایز و مدل مورد نظر خود را دقیقا مناسب مبل یا وسیله مورد نظر خود در بازار انتخاب نمایید.

متنوع بودن رومبلی به شکل و اندازه آن محدود نخواهد شد بلکه هنگام خرید جنس آن نیز باید در نظر گرفته شود. در صورتی که می خواهید طرح و شکل مبلمان شما مشخص باشد می توانید رومبلی پلاستیکی و ژلاتینی را خریداری نمایید اما لازم به ذکر است که کاور مبل پارچه ای، طرح دار و مخمل نیز در بازار موجود هستند تا بتوان با استفاده از آن ها شکل و رنگ مبل را تغییر داد.

اهمیت خرید روکش مبل

به طور کلی می توان گفت مبلمان در اندازه، مدل و شکل های مختلف طراحی و تولید می شوند. لازم به ذکر است که زیبایی و جذابیت مبلمان راحتی و کلاسیک به عوامل مختلف بسیار زیادی وابسته هستند که از جمله آن ها می توان به نحوه طراحی دکوراسیون منزل، نوع و مدل اثاثیه موجود در منزل و رنگ بندی دکوراسیون منزل اشاره کرد. در نهایت برای خرید کاور مبل باید سلیقه شخصی خود را نیز در نظر بگیرید.

مبل پارچه ای، مخمل، چرمی، سلطنتی و تاشو در بازار موجود هستند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. انواع مختلف کاور مبل نیز به منظور محافظت از انواع مبلمان در بازار وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان عمر مفید مبلمان خود را چندین برابر نمود. قیمت روکش مبل نیز به نوع و جنس مبلمان شما وابسته می باشد.

 

برای خرید انواع کاور پاف در رنگ ها و طرح های متنوع کلیک کنید. 

 

همواره توصیه می شود در انتخاب کیفیت کاور مبل به ویژه کاور رنگی، پارچه ای و طرح دار نهایت دقت خود را به کار گیرید. بدون شک دوست نخواهید داشت هر کس وارد خانه شما می شود متوجه تغییر کردن رومبلی شما شود. برای خرید کاور مبل ژلاتینی و پلاستیکی نیز باید نهایت دقت را به کار برد تا به سادگی پاره نشوند و مدت زمان طولانی دوام داشته باشند. رومبلی قابل شستشو در لباسشویی و خشک کن یک قابلیت جذاب است که تمامی روکش ها دارای این خاصیت نیستند.

دلایل استفاده از کاور مبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *