عمومی

بهترین کاور مبل کشی را از کجا بخرم؟

بهترین کاور مبل کشی را از کجا بخرم؟

راهنمای خرید بهترین کاور مبل کشی

کاورمبل کشی با توجه به نیاز جامعه امروز وارد بازار شده است. در گذشته های دور خانم های خانه نیاز به کاور مبلمان را با ملحفه های سفیدی که روی مبل ها می کشیدند، برطرف می کردند.

اما زمان آمدن مهمان مجبور می شدند آنها را بردارند. بعد هم کاورهای پارچه ای وارد بازار شدند. اما مشکل آنها این بود که به خوبی قالب و فرم مبل را به خود نمی گرفتند. نیاز مصرف کننده به تولیدکنندگان می گفت که کاور مبل باید به خوبی به مبل بچسبد و طرح و مدل آن را پنهان نکند. کاورهای طلقی و ژله ای برای این مصرف کنندگان وارد بازار شدند. اما برخی از خانم های خانه این کاورها هم را نمی پسندیدند.

کاور مبل کشی که به بازار آمد، درست همان چیزی بود که سال ها مصرف کنندگان در انتظارش بودند. این کاورهای استرچ دارای رنگ ها و طرح های متنوعی هستند و مصرف کنندگان می توانند طرح و رنگ دلخواه خود را از میان آنها پیدا کنند. اما تهیه این کاورهای مبل از هر مکانی ممکن نیست. یعنی، با توجه به تنوعی که کاورهای مبل در بازار دارند، یافتن کاور مبلی که واقعاً مناسب و اندازه مبلمان مصرف کننده باشد، کار راحتی نیست. پیش آمده است که خانم های خانه مجبور شده اند کاورهایی را برای مبلمانشان بخرند که بزرگ تر یا کوچک تر بوده اند و در نهایت رضایت آنها را جلب نکرده اند.

مقاله پیشنهادی: نحوه شست و شوی کاور مبل پارچه ای به چه شکل است؟

انتخاب بهترین کاورمبل کشی

بهترین نوع کاورمبل کشی را می توان از میان کاورهای پارچه ای پیدا کرد. کاورها می توانند از جنس طلق نیز باشند. اما برخی از مصرف کنندگان کاورهای پارچه ای را به طلقی ترجیح می دهند. کاورمبل های کشی سبکی جدید از کاورهای مبل پارچه ای هستند که داخل بافت پارچه آنها کش به کار برده شده و جنس آنها کشی است و در واقع از کشسانی بالایی برخوردار هستند. همین ویژگی موجب شده است با قرار گرفتن روی مبلمان شکل و فرم آن را به خوبی به خود بگیرند و قالب کلی مبل از زیر کاور نمایان می ماند.

کاورمبل های کشی ضخامت های مختلفی دارند. هر چقدر ضخامت پارچه بیشتر باشد، خاصیت کشسانی آن کمتر خواهد شد. و بر عکس، هر چه ضخامت پارچه کمتر باشد، خاصیت کشسانی آن بیشتر خواهد شد. وقتی خاصیت کشسانی کمتر باشد، کاورمبل کمتر فرم مبل را به خودش می گیرد.

مصرف کننده هایی که دوست دارند فرم و شکل مبلمانشان بعد از استفاده از کاور باز هم به خوبی دیده شود، بهتر است به سراغ کاورمبل کشی که با پارچه های نازک تر درست شده است بروند. انتخاب پارچه با ضخامت کمتر ممکن است باعث شود که عمر و دوام کاورمبل کوتاه تر شود. یکی از بهترین کاورهای مبل کشی کاورهایی هستند که با پارچه های استرچ درست شده اند.

برخی از این کاور مبل ها دامن دار هستند و پایین آنها به چین خوردگی هایی مزین شده است. حتی جنس برخی از این پارچه ضد آب نیز هست. مهم ترین مزیت آنها این است که مبل ها را به طور کامل از بالا و تا پایین می پوشانند و هیچ جای آن از داخل کاور بیرون نخواهد ماند تا آسیب ببیند یا کثیف شود. این کاورها جنس نرمی دارند و نشستن روی آنها احساس بدی را ایجاد نمی کند و مانند کاورهای ژله ای موجب تعریق زیاد نمی شوند.

بهترین نوع کاورمبل کشی

مزایای کاورمبل کشی استرچ

کاورمبل کشی مزایای بسیار زیادی دارد. از آن جمله می توان به نازک بودن و در عین حال با دوام بودن آن اشاره کرد. این پارچه ها با این که ضخامت کمی دارند، اما مقاومت بالایی در برابر استفاده روزانه و شست و شو دارند. از آنجا که ضخامت این کاورهای استرچ کشی کم است، می توان آنها را راحت شست، به سرعت خشک کرد و در کمترین زمان مجدد آن را روی مبلمان کشید. به این ترتیب، مبلمان زمان زیادی بدون کاور نخواهد ماند. در خانه هایی که خانم های خانه حساس هستند که مبلمانش بدون کاور نماند، این گزینه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

به خصوص آنها که در خانه کودک یا حیوان خانگی دارند و لحظه ای غفلت از مبل های بدون کاور ممکن است منجر به خرابکاری های بزرگ شود.

برای خرید کاور مبل ال در طرح ها و رنگ های متنوع کلیک کنید.

یکی دیگر از مزایای کاورمبل کشی استرچ داشتن رنگ بندی و تنوع بسیار زیاد آنها است. کسانی که دوست ندارند با اضافه کردن کاور به مبلمان خانه دکوراسیون و رنگ های به کار رفته در خانه شان به هم بریزد، به طور حتم در میان این تنوع بالا می توانند کاور مناسب خود را بیابند و از مبلمان خود محافظت به عمل آورند.

مصرف کنندگانی هم که به دنبال تغییر هستند، می توانند رنگی متفاوت از مبلمان خود را بیابند. به دلیل این که مبلمان قسمت زیادی از خانه و پذیرایی را به خود اختصاص می دهند و بیشتر از بقیه وسایل در چشم هستند، تغییر رنگ آنها می تواند با تغییر دکوراسیونی اساسی در خانه همراه باشد.

از دیگر مزایای کاورمبل کشی می توان به قیمت مناسب آنها اشاره کرد. به این ترتیب، برای تغییر دکوراسیون خانه می توان به جای خرید مبل جدید یا تغییر روکش های مبل یک دست کاور جدید برای آنها تهیه کرد. به این شکل، حتی اگر مبلمان خانه قدیمی هم شده باشد، باز می توانید این کاورها را برایشان تهیه کنید. یک دست مبلمان نو با آنها خواهید داشت، زیرا کاورها تمام مبل را به طور کامل می پوشانند.

کاورمبل کشی استرچ

کاورمبل کشی را از کجا تهیه کنید؟

کاورمبل کشی امروزه مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان است. از آنجا که صنعت مبلمان روز به روز متنوع تر می شود، یک تولیدکننده خوب کاورمبل هم باید متناسب با انواع مبلمان کاورهایی را طراحی کند تا بتواند نیاز خانواده های بیشتری را برآورده کند. بنابراین، اولین قدم برای اعتماد به یک مجموعه داشتن تنوع بالا است و به این ترتیب است که مشتری و مصرف کننده می تواند به فروشنده برای ارائه مدل مورد نظرش اعتماد کند.

این امکان وجود دارد که برخی از کاورها برای مبلمان برخی از مصرف کننده ها مناسب نباشند، ولی از آنجا که آن مجموعه تنوع خیلی کمی دارد، مصرف کننده انتخاب های محدودی دارد و مجبور می شود مدل نامتناسب را برای مبلمانش خرید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *