عمومی

راهنمای خرید کاور مبل و هرآنچه باید قبل از خرید به آن توجه کنید!

راهنمای خرید کاور مبل

راهنمای خرید کاور مبل

از آنجا که صنعت تولید مبلمان روزانه در حال متنوع تر شدن است یک تولید کننده کاور خوب نیز باید متناسب با انواع مبلمان، کاور مبل مناسب را طراحی و تولید کند تا بتواند نیازهای بیشتری را برآورده سازد و بنابراین کاورهای مبل هم تنوع بالایی دارند و قبل از انتخاب یا خرید کاور مبل باید با انواع آن ها آشنا باشیم و بدانیم که کدام یک برای چه مبلی مناسب است.

خرید کاور مبل مناسب برای مبلمان راحتی و کلاسیک

مبلمان راحت و کلاسیک هرچه شکل و فرم ساده تری داشته باشند، هرچه مکعبی تر باشند یا به عبارت دیگر استانداردتر باشند مدل های بیشتری از کاورهای مبل برای آن ها قابل استفاده است. به عنوان مثال کاور مبل جذبی یا استرچ، کاور مبل جذبی مخمل سه بعدی، کاور مبل سه لایه کلاسیک، کاور مبل ترک وارداتی برای این نوع مبلمان مناسب تر هستند.

هرچه مبلمان از حالت استاندارد متفاوت تر باشند به عنوان مثال مبلمان گردتر باشند، تورفتگی، گودی یا پستی و بلندی بیشتری داشته باشند کاور مبل کمتر روی آن ها فیکس خواهد شد و به طور کلی دیگر تمامی انواع کاورهای مبل برای آن ها مناسب نیستند. کاورهایی که برای این سبک مبلمان می توان از آن ها استفاده کرد کاور مبل های جذبی استرچ هستند که کشسانی خیلی بالایی دارند و همچنین خرید کاور مبل سه لایه نیز برای این سبک مبلمان مناسب است.

خرید کاور مبل مناسب برای مبلمان ال

تمامی کاورهایی که به صورت سفارشی آماده می شوند. کاور مبل های ایراتی مثل کاور مبل استرچ کشی، کاور مبل مخمل سه بعدی، کاور مبل سه لایه برای این نوع مبلمان مناسب هستند. چون کاور مبل ترک وارداتی به صورت آماده هستند برای مبلمان ال مناسب نیستند.

مبلمان استیل سلطنتی

چون این مبلمان دارای تاج هستند و چون کنده کاری ها و تاج مبلمان زیاد است کاور مبل سه لایه، دکوراتیو، طلقی، مدل های پفکی و زنبوری از سری کاورهای ترک وارداتی برای آن ها مناسب هستند.

مقاله پیشنهادی: بهترین کاور مبل کشی را از کجا بخرم؟

نکات خرید کاور مبل

یکی از نکات خرید کاور مبل باید در نظر گرفتن جنس آن است. در صورتی که تنها می خواهید رنگ و ظاهر مبلمان تغییر کند یا تغییری در دکوراسیون منزل ایجاد شود بهتر است کاور مبل با تنوع رنگ بندی بالا و کاور مبل که شکل مبل را به خود می گیرد انتخاب نمایید. به عنوان مثال کاور مبل استرچ کشی و مخمل سه بعدی برای این مبلمان مناسب هستند. اگر بیشتر در نظر دارید تا از مبلمان خود محافظت نمایید باید کاور مبل با ضخامت بیشتر را انتخاب نمایید به عنوان مثال کاور مبل سه لایه دکوراتیو، کاور مبل ترک وارداتی و مدل های سوپر برجسته برای شما مناسب هستند.

خرید کاور مبل سلطنتی و استیل کلیک کنید.

 

اگر هدف شما نو کردن مبلمان قدیمی است باید از کاور مبل که تمام مبلمان را پوشش می دهند استفاده کنید که کاور مبل یکدست تغییر کند. مثل کاور مبل جذبی استرچ، کاور مبل مخمل سه بعدی

اگر نیاز به خرید کاور مبل دارید تا بتوانید به صورت روزانه و مداوم از آن ها استفاده کنید و آن را زیاد بشویید باید از کاور مبل استفاده کنید که در برابر شستشو مقاوم باشد. مثل کاور مبل جذبی استرچ کشی

اگر هدف شما از خرید کاور کاور مبل علاوه بر محافظتی که از مبلمان خود انجام می دهید رنگ، شکل و کلیت مبل مشخص بماند می توانید از کاور مبل سه لایه دکوراتیو یا طلقی استفاده کنید. از کاور مبل طلقی یا ژله ای تنها می توان برای مبلمان استیل سلطنتی استفاده کرد ولی کاور مبل سه لایه دکوراتیو برای تمامی انواع مبلمان مناسب است.

اگر می خواهید در کنار محافظت از مبلمان، مبلمان شما جلوه قشنگ تری داشته باشد و زیباتر شود می توانید از کاور مبل که حالت دکوراتیو دارد استفاده کنید مثل کاور مبل مخمل سه بعدی که جنس پارچه آن ها مخمل و سه بعدی است. حالت ابر و بادی دارد، کاور مبل سه لایه دکوراتیو یا کاور مبل ترک وارداتی مدل سوپر برجسته که بافت پارچه آن ها به صورت مختلف و برجسته است و زیبایی مبل را بیشتر می کند.

اگر مبلمان شما ساده است این پارچه ها( کاور مبل ترک وارداتی مدل سوپر برجسته) که بافت آن ها طرح دارد، متفاوت و برجسته یا سه بعدی است و مبل را از حالت سادگی خارج می کند را انتخاب نمایید.

مقاله پیشنهادی: نحوه شست و شوی کاور مبل پارچه ای به چه شکل است؟

در نظر گرفتن پهنا و اندازه کاور مبل

این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر عرض و پهنای مبلمان شما بیشتر باشد هزینه خرید و سفارش دوخت کاور مناسب برای آن ها بیشتر خواهد بود. از این رو در صورتی که قیمت محصول برای شما مهم است باید ارزانی و گرانی کاور مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید. از آنجا که مبل های پهن دارای کاربرد تختخواب نیز هستند بهتر است کاوری که برای آن ها انتخاب می شود چه طلقی و چه ژله ای ضخیم باشد. بدون شک تجربه خواب نیمروزی روی کاورهای پارچه ای از لمینت، کاور ژله ای و چرمی بهتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *