عمومی

جدیدترین مدل کاورها چه ویژگی هایی دارند؟

جدیدترین مدل کاورها چه ویژگی هایی دارند؟

جدیدترین مدل کاورها

جدیدترین مدل کاورها با توجه به تغییراتی که در مبل ها ایجاد می شوند، در بازار موجودند. یعنی اگر مبل ها ال شکل می شوند، کاورها نیز همراه با مبل ها تغییر می کنند. نیاز به کاور مبل همیشه وجود داشته است. زیرا عوض کردن روکش مبل ها همیشه با دردسرهای زیادی همراه بوده است و خانم های خانه ترجیح می دادند که به هر نحوی شده از روکش ها مراقبت کنند. مراقبت از روکش ها نیز کار ساده ای نبود.

در خانه هایی که کودکان با ظرف غذا جلوی تلویزیون می نشینند و در کمتر از لحظه ای آن را روی مبل سرازیر می کنند، وجود کاور مبل بسیار ضروری به نظر می رسد.

اما کاورهای جدید با کاورهای قدیمی تفاوت های بسیاری دارند. آن قدر که توانسته اند جای آنها را به طور کامل در بازار بگیرند و دیگر کمتر کسی است که با وجود مزایای فراوانی که مدل کاورهایی جدید دارند، به سراغ کاورهای قدیمی برود. تنوع کاورهای جدید همواره مصرف کنندگان را ترغیب به تهیه آنها کرده است.

معایب و مزایای کاورمبل های قدیمی

جدیدترین مدل کاورها با توجه به معایبی که کاورهای قدیمی داشتند به بازار وارد شدند. کاورهای مبل قدیمی که به آنها قالبی یا پیراهنی می گفتند، دارای ایرادها و عیب هایی بودند که نیاز مصرف کننده را مرتفع نمی کردند. اولین ایراد آنها این بود که یک نیروی متخصص باید حتماً حضوری به خانه مشتری می رفت و اندازه های مبل را می گرفت. همین مسئله دسترسی بسیاری از مشتریان را به کاور مبل غیر ممکن کرده بود.

یعنی افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کردند، باید یک فرد متخصص را در همان شهر برای این کار پیدا می کردند تا بتواند اندازه ها را بگیرد و برای مبل کاور اختصاصی را بدوزد. همین محدودیت تولید کنندگان را بر آن داشت تا دست به تولیدات جدیدی بزنند که بتواند در همه جا در دسترس باشد.

ایراد دوم کاورهای مبل قدیمی این بود که فقط و فقط برای مبلی که دوخته شده بود قابل استفاده بود. به دلیل این که از ابتدا برای مبل های مورد نظر اندازه گیری و قالب گیری می شد. با تعویض مبلمان و خراب شدن مبل های قدیمی، کاورهای قدیمی دیگر برای مبل های جدید کاربردشان را از دست می دادند.

برای خرید کاور صندلی در طرح ها و رنگ های متنوع کلیک کنید.

همان طور که جدیدترین مدل کاورها دارای معایب و مزایا هستند، این کاورها نیز معایب خود را دارند. ایراد سوم کاورهای مبل قدیمی این بود که از تنوع رنگ کمی برخوردار بود و در بیشتر مواقع تنها یک رنگ از آن در بازار موجود بود. رنگی که برای این کار استفاده می شد سفید بود. استفاده کردن از رنگ سفید در دکوراسیون خانه ها و به خصوص مبل ها منجر به بی روح و بی انرژی شدن فضای خانه می شد.

همین مسئله ممکن بود بسیاری از مشتریان را از خرید منصرف کند. رنگ سفید کاورها خیلی زود کثیف می شد و همین مسئله موجب شد که کاورها به شست و شوی نیاز داشته باشند. از مزایای این کاورهای مبل می توان به قابل شست و شو بودن و همچنین کیفیت خوب آنها اشاره کرد.

کاور های مدل جدید

مقاله پیشنهادی: چرا باید از کاور مبل استفاده کنم؟

معایب و مزایای جدیدترین مدل کاورها

جدیدترین مدل کاورها از نوع پارچه ای کشی یا طلقی هستند. کاورهای مبل های کشی خود به دو نوع کاورهای کشی استرچ و کشی مخمل سه بعدی تقسیم می شوند. در واقع، کاورهای مبلی استرچ و کاورهای کشی مخمل جایگزین این کاورهای پارچه ای قدیمی شدند. اولین مزیت آنها قابل دسترس بودن برای تمام مشتریان در تمام نقاط کشور است. زیرا دیگر مانند کاورهای قدیمی نیاز به اندازه گیری حضوری ندارند. اندازه گیری هایی که برای کاورهای جدید انجام می شود به قدری ساده اند که خود خانم خانه تنها با یک متر از پس آن بر خواهد آمد.

مزیت دوم این کاورها تنوع رنگی بسیار بالای آنها است. مصرف کنندگان هم می توانند رنگی مشابه مبلمان خود را انتخاب کنند یا رنگی متفاوت را برای مبل های خود برگزینند. آنها که به دنبال تغییر هستند به طور حتم رنگ متفاوت را ترجیح می دهند.

از مزایای استفاده از جدیدترین مدل کاورها می توان به کیفیت جنس آنها و قابل شست و شو بودنشان اشاره کرد. از آنجا که بافت پارچه کاورهای مبل مخمل سه بعدی دارای بافت است، علاوه بر این که رنگ مبلمان را عوض می کند، می تواند در بافت مبلمان نیز تغییر ایجاد کند. این مسئله درباره مبل های ساده می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

مزیت دیگر این کاورهای کشی این است که به دلیل داشتن خاصیت کشسانی برای مبل هایی که در یک سبک طراحی شده اند قابل استفاده هستند. یعنی بعد از عوض کردن مبل های خانه باز هم می توان از آنها برای مبل های جدید استفاده کرد. اما این مسئله در صورتی که سبک مبلمان به طور کل عوض نشده باشد.

یعنی اگر مبل های قدیمی راحتی بودند و مبل های جدید به شکل ال هستند، کاورهای قدیمی دیگر برای آنها کاربردی نخواهند داشت. این کاورها برای استفاده روزانه بسیار مقاوم هستند و می توان آنها را در لباس شویی شست و شو کرد. البته برای این که کشسانی خود را حفظ کنند و در اثر شست و شو شل نشوند، نیاز است که با آب ولرم و در حدود 30 درجه شسته شوند.

جدیدترین مدل کاورها چه ویژگی هایی دارند؟

تطابق جدیدترین مدل کاورها با نیاز جامعه

جدیدترین مدل کاورها دقیقاً بر اساس نیاز مشتری ها ساخته شده اند. امروزه خانواده های زیادی در کنارشان حیوان خانگی دارند که نگهداری از آنها کار ساده ای نیست. ریزش موی مداوم سگ ها و گربه ها موجب می شود که نیاز به تمیز کردن مدام خانه احساس شود. تمیز نگه داشتن همیشگی روکش مبل ها با وجود حیوان خانگی کار دشواری است. در چنین خانه هایی می توان از کاورمبل استفاده کرد.

آن هم نه هر کاور مبلی، بلکه کاورهایی که شست و شوی آنها آسان باشد و در اثر استفاده روزمره و شسته شدن زیاد خراب نشود. پیشنهاد بیشتر متخصصان به این افراد کاورهای پارچه ای کشی است که از تمام این ویژگی ها برخوردار هستند. البته کاورهای مبل ژله ای که تمیز کردن آنها نیز ساده است می تواند گزینه مناسبی برای این خانه ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *