عمومی

مزایای انواع کاور مبل

مزایای انواع کاور مبل

مزایای انواع کاور مبل را بشناسید!

از آنجا که صنعت تولید مبل روزانه متنوع تر می شود یک تولیدکننده خوب انواع کاور مبل نیز باید متناسب با انواع مبلمان کاور متناسب را طراحی و تولید کند تا بتواند نیازهای بیشتری را برآورده سازد بنابراین کاور مبل نیز تنوع زیادی دارد‌ که مزایا و معایب انواع آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم تاشا بسته به نیاز خود مدلی که برای شما کاربرد دارد را انتخاب نمایید.

مزایا و معایب کاور مبل ژله ای

مزایا کاور مبل ژله ای

  • چون از طلق شفاف تولید شده است زیبایی، کنده کاری، تاج مبلمان از روی کاور نمایان می ماند.
  • در حقیقت تنها شما مبل را کاور کرده اید تا کثیف نشود و آسیب نبیند.
  • چون جنس آن ها طلقی است و حالت پلاستیکی دارد دارای خاصیت ضد آب است و مایعات به مبل نفوذ نمی کند.
  • مورد چهارم این است که از آنجا که از مبلمان به صورت حضوری الگوبرداری می شود کاور دوخته شده کاملا قالب مبل در می آید و تمام ریزه کاری های مبل از زیر کاور در می آید و کاور کاملا قالب مبل می شود.
  • مورد آخر این است که در کل کادرهای ژله ای چون خاصیت ضد آبی و حالت پلاستیکی دارند لکه زیاد به خود نمی گیرند و اگر لکه ای روی کاور ایجاد شود با استفاده از یک دستمال نمدار تمیز می شود.

مقاله پیشنهادی:‌ بهترین نوع کاور مبل کشی را بشناسید!

معایب کاور مبل ژله ای

  • برای استفاده روزانه مناسب نیستند.
  • برای مبلمان راحتی و کلاسیک که خیلی مورد استفاده قرار می گیرند مناسب نیستند‌.
  • تنوع طرح و رنگ ندارند. نهایت تنوعی که دارند این است که در نوارهایی که برای تولید این نوع کاور مبل استفاده می شوند تنوع وجود دارد و مشتری می تواند این نوارها را متناسب با رنگ مبلمان خود انتخاب نماید.
  • مورد بعدی این است که اگر به شستشوی کاور نیاز داشته باشید وزن و حجم بیشتری نسبت به کاورهای پارچه ای دارند و شستشوی آن ها اندکی سخت است.
  • مورد آخر این است که از آنجا که به الگوبرداری حضوری توسط نیروی کاربلد نیاز دارند خود مشتری نمی تواند اندازه ها را برای ما ارسال کند. حتما باید الگوبرداری شود یعنی الگوبرداری مبل را روی کاغذ پیاده کند. از این رو تنها از کرج و تهران می توان سفارش گرفت. از سایر شهرها نمی توان سفارش قبول کرد.

مزایای کاور مبل کشی یا استریج

داخل بافت پارچه این کاور مبل کش مورد استفاده قرار گرفته است از این رو دارای قدرت کشسانی بالایی است و فرم و شکل مبلمان را به خود می گیرد‌ و قالب کلی مبلمان از روی کاور نمایان باقی می ماند‌.

این کاورها دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی هستند از این رو اگر بخواهید رنگ مبلمان خود را تغییر دهید و در دکوراسیون منزل خود نیز تغییر ایجاد نمایید می توانید رنگ متفاوت از مبلمان خود را انتخاب نمایید و یا اگر بخواهید رنگ مبلمان شما حفظ شود و تغییر نکند اما در عین حال از مبلمان خود محافظت نمایید می توانید رنگ مشابه رنگ مبلمان خود را انتخاب نمایید تا هم رنگ مبلمان شما حفظ شود و هم از مبلمان خود محافظت ‌نمایید.

از آنجا که این کاور مبل، کل مبلمان را پوشش می دهد و به شکل مبلمان در می آید اگر مبلمان شما قدیمی شده باشد و یا آسیب دیده باشد، پوست شده باشد یا بخش هایی از پارچه مبلمان پاره شده باشد نیازی به تعویض مبلمان خود یا رویه کوبی و یا خرید مبل جدید نخواهید داشت. می توانید با تهیه یک کاور مبل جدید به طور کامل تمام بخش های مبلمان خود را بپوشانید و مبلمان را نوسازی کنید.

برای خرید کاور مبل ال در طرح ها و رنگ های متنوع کلیک کنید.

هزینه آن نسبت به دیگر انواع کاور مبل خیلی کمتر است و می توانید هرچند وقت یکبار هزینه کمی پرداخت کرده و رنگ مبلمان خود را دائم تغییر دهید. مورد بعدی این است که اندازه گیری هایی که برای این کاور مبل مورد نیاز است اندازه گیری های خیلی ساده و کم هستند که خود مشتری می تواند آن ها را ارسال کند بنابراین از تمام نقاط سفارش پذیرفته می شود.

ضخامت کمی دارند از این رو اگر به دنبال کاور مبل با ضخامت بالا هستید این کاورها پاسخگوی نیاز شما نخواهند بود. مورد بعدی این است که برای مبلمان استیل و سلطنتی مناسب نیستند‌.

مزایای کاور مبل مخمل سه بعدی

این کاور مبل نیز داخل بافت پارچه آن میزانی کش مورد استفاده قرار گرفته است و حالت کشسانی دارد و شکل و فرم مبل را به خود می گیرد‌‌. قالب کلی مبل از روی کاور نمایان می ماند و دارای تنوع رنگ بندی نیز می باشد که می توانید آن را متفاوت از مبلمان خود انتخاب نمایید تا در رنگ و ظاهر مبلمان و دکوراسیون خود تنوع ایجاد نمایید. همچنین می توانید مشابه رنگ مبلمان خود انتخاب نمایید تا ترکیب رنگ بندی دکوراسیون شما تغییری نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *